Leverans

Clinique Online accepterar beställningar som skickas till platser i Sverige.

Vi levererar inte till postboxar.

Leveransalternativ

Clinique Online order skickas och levereras på vardagar 8 – 6 måndag till fredag och 9 – 5 på lördagar. Stängt under helgdagar.

Beställningar levereras av PostNord, antingen hem till dig eller till ditt arbete. Om det inte är möjligt går det att hämta paketet på närmaste upphämtningsställe. PostNord lämnar ett meddelande med mer information.

Alla köp måste godkännas av banken innan beställningen behandlas. Endast godkända köp kommer att behandlas och levereras. If you have questions about the delivery of your package, kontakta Kundservice via telefon eller WhatsApp på +46844688408 eller genom vår Live chat på hemsidan, for assistance.

STANDARDSERVICE

Alla beställningar skickas som standardfrakt och behandlas inom 1 - 2 vardagar efter mottagande, beroende på produkttillgänglighet. De flesta beställningar levereras inom 3 - 5 vardagar från leveransdatum.

Leveranskostnaden är 35 kr. Vi erbjuder gratis leverans för beställningar över 500 kr.

Paket kan inte levereras till box adresser.

Leveranser med speditionsföretag

Clinique Online ansvarar inte för skador, defekter eller förluster på varor som levereras med ett speditionsföretag. Det innebär att Clinique Online inte ansvarar för att erbjuda en ersättning eller en återbetalning för varor som levereras med ett speditionsföretag. Om du väljer ett speditionsföretag rekommenderar vi att du ber speditionsföretaget att vägra acceptera skadade paket. Om ett paket skadas eller försvinner efter att det mottagits av speditören, är det speditörens ansvar.

Beställningsstatus

Du får en beställningsbekräftelse via e-post så fort vi har skickat din beställning. Det här e-postmeddelandet fungerar som ett kvitto och innehåller även en spårningslänk som du kan klicka på och följa din försändelse. Tänk på att det kan ta upp till 24 timmar från det att du får länken tills det att den aktiveras. Du kan även kontrollera statusen för din beställning via Mitt konto. Du är välkommen att kontakta oss om du vill ha hjälp med att spåra din beställning.